Veelgestelde vragen

Contactgegevens
Naar boven
Via eHealth toegang krijgen tot Schuldbemiddeling

Het e-loket Schuldbemiddeling maakt gebruik van het gebruikers- en toegangsbeheer van eHealth. Dit betekent dat de lokale toegangsbeheerder van een voorziening rechten moet toekennen aan de medewerkers die mogen aanmelden op het e-loket Schuldbemiddeling.

Hieronder vindt u kort samengevat wat de lokale toegangsbeheerder in uw voorziening moet doen om u toegang te geven:

Er is een uitgebreide handleiding beschikbaar voor organisaties die nog niet vertrouwd zijn met eHealth:
schuldbemiddeling toegangsbeheer eHealth v1.4
Er is ook een verkorte handleiding beschikbaar voor organisaties die reeds vertrouwd zijn met eHealth:
schuldbemiddeling toegangsbeheer eHealth verkort v1.4

Eens er toegang verleend werd, kan de medewerker die toegangsrechten verkreeg aanmelden op het e-loket Schuldbemiddeling via kaartlezer, itsme of andere authenticatietool.
Na het toekennen van de rechten, kijkt de gebruiker best na of de toegang werkt door te surfen naar applicaties.departementwvg.be/Schuldbemiddeling.

Kunt u na het volgen van deze handleidingen niet inloggen in het e-loket Schuldbemiddeling, contacteer dan ERANOVA, het contactcenter van eHealth:
Telefoonnummer: 02-511 51 51
E-mail: contactcenter@eranova.fgov.be
ERANOVA is bereikbaar van 7u tot 20u. Zorg er voor dat u het ondernemingsnummer en het HCO-nummer van uw onderneming bij de hand heeft.
Beide kunt u opzoeken op publiek.departementzorg.be/Cobrha.

Naar boven